30 November 2010

panda

petang selasa tu sangat suram, hati pula jadi kelam, muka pun muram...aku dah bosan sangat-sangat...buat apa pun rasa tak best...nak turun main, rasa malas...nak berjalan pergi bilik tv, rasa penat pulak...perut dah lapar...nak turun kafe, takde member la pulak...nak layan movie, dah abes semua stok aku balun semalam...haih, bosannya lah...

laptop sedia online tak pernah tutup...(tipu!!)...layan lah facebook jap...aik, ape ni?? panda?? tengok jap................

hahahahahahahahahahahaha.....
ambik kau, bergolek-golek aku tergelak...
petang aku kembali ceria...
aku gelak sampai menangis...hahahaha
serius aku puji kreatif la orang yang buat ni...
korang nak tengok?? nah, tengok la...

video

amacam? kalau produk ni ada kat malaysia, jaga-jaga la korang...hahaha

p/s : panda tu sangat comel,
walaupun gila ganas...haha

No comments: