26 October 2010

lompat tinggi-tinggi

Tarikh : 20-21 Oktober 2010
Tempat : Padang IPG Kampus Sultan Mizan
Perkara : Kejohanan Olahraga Tahunan 2010

nak cerita kali ini pasal aku masuk acara lompat tinggi...haha, seumur hidup aku, 3 kali je aku pernah masuk acara lompat tinggi dalam sukan olahraga...

  1. 2000 - Darjah 6 (SK Permatang Pelanduk) / Perak
  2. 2005 - Tingkatan 5 (SMK Sultan Abdullah) / Perak
  3. 2010 - Semester 6 (IPG Kampus Sultan Mizan) /
haha...aku kalah dalam pusingan awal la kalini...starting 140cm...walaupun aku ada advantage dengan ketinggian 177cm, tapi memang aku bukan atlet...rasanya aku tak pernah diberi peluang untuk belajar dan berlatih acara lompat tinggi ni...mungkin kalau ada orang yang latih, aku akan lebih berjaya dalam sukan ni...haha


yeah, that's me...haha

p/s : if u see the potential,
give it an opportunity,
to polish it...

No comments: