09 February 2013

firedrain

tiba-tiba teringat kat satu lagi kerja gila yang aku pernah buat dulu... maka, aku pun tulis la entry ni... hahaha

cerita kalini, aku ada 2 orang geng subahat... Che We dengan Pajet... masa tu mungkin form 2... korang taw thinner? ala yang orang buat untuk bersihkan cat... dulu masa Kemahiran Manipulatif Tambahan (KMT), kitorang seludup keluar 2 botol thinner dari bengkel KH... letak kat luar belakang bengkel...

http://www.wmbarr.com/Images/ProductImages/GML170_2_R.jpg
gambar ihsan cikgu google
hujung minggu tu, macam biasa... budak-budak lain banyak duit... diorang outing ke bandar... kitorang cari hiburan sendiri... haha kitorang ambil 2 botol thinner tadi... botol thinner yang pertama, tinggal sikit je thinnernye... ajher gheje gile kome amik yang penuh... huhu, so kitorang sumbat kain... konon-konon nak buat macam bom molotov cocktail... tapi kain tu kitorang basahkan la sampai hujung...

http://cloud.graphicleftovers.com/31763/1300321/illustration-of-molotov-cocktail-bomb.jpg
gambar ihsan cikgu google
lepas tu, kitorang nyalakan api kat hujung kain.... kitorang lari menyorok belakang susunan bata (ada bangunan tengah bina)... tunggu punya tunggu... kain dah terbakar sampai ke mulut botol... dan tiba-tiba...

http://jackmustang.xomba.com/sites/xomba.com/files/thinking.jpg
gambar ihsan cikgu google
padam... aik, tak jadi pun... huhu alamak, dah tak jadi ni... nak buat ape lak? dijadikan cerita, hujan pun turun dengan lebatnya... jadi, sebagai tugasan... kitorang mesti fikirkan aktiviti sebelum hujan reda...

bila hujan dan reda... kitorang tuang thinner yang sikit tu dalam longkang yang penuh air mengalir... kitorang cucuh api... woaaaahhhh!!! sepanjang longkang tu berapi!! pergh!! teruja giler!! terus kitorang capai botol thinner kedua yang penuh lagi (memang jahat nakal)... hahaha kitorang tuang dalam longkang tu... biar air yang mengalir tu bawak thinner tadi jauh-jauh... lepas tu....

http://1.bp.blogspot.com/_TOruIYLIpP4/TG7I0dYPqiI/AAAAAAAABak/thAdWBRKUzY/s1600/DSC06198edit.jpg
gambar ihsan cikgu google
pergh.... korang cuba la bayangkan... setiap cabang longkang tu... ke kanan... ke kiri... pusing blok bangunan... berapi!!! hahaha walaupun api tu tahan untuk lebih kurang 4-5 saat je, kitorang puas... memang terbaik!!

oh ya, baik aku pesan siap-siap... korang yang baca ni, jangan la ikot ape yang aku pernah buat ni... huhu, memang bukan contoh apatah lagi teladan...

p/s : hoho please guys, dont ever try this!

No comments: